Протягом звітного періоду у своїй діяльності на посаді директора гімназії керувалася Статутом гімназії, Прави¬лами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками директора, законодавством Украї¬ни, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника закладу освіти. У 2020/2021 навчальному році управління закладом було спрямовано на здійснення державної політики в галузі освіти, збереження кількісних і якісних параметрів мережі, створення належних умов для навчання і виховання учнів, удосконалення змісту освітнього процесу, впровадження нових освітніх технологій, розвиток здібностей дітей і підлітків, роботу по впровадженню освітньої реформи в рамках нової української школи (НУШ). Здійснення якісного та ефективного внутрішньошкільного управління забезпечувалося документами планування роботи: перспективним, річним, навчальним, місячним та тижневими планами. Головним завданням гімназії на 2020-2021 р. було створення умов для саморозвитку та самореалізації кожної особистості як громадянина України, освітній процес спрямовано на компетентнісний та особистісно-орієнтований підхід у здобутті учнями умінь і навичок, необхідних сучасній людині для успішної самореалізації у професійній діяльності, особистому житті, громадській активності. Педагоги гімназії активно працювали над науково-методичною проблемою: «Створення сприятливого освітнього середовища – основна запорука формування соціально активної особистості». Налагоджена співпраця з батьківським колективом, учнівським самоврядуванням гімназії, засновником закладу. Станом на 05.09.2020 року Борисковичівська гімназія мала повних 5 класів та 4 неповних, в яких навчалося 45 учнів. Структура закладу в 2020/2021 навчальному році незмінна: • початкова освіта (1-4 класи); • базова загальна середня освіта (5-9 класи) – це основна школа, істотним аспектом якої була завершеність формування ключових компетентностей.
|